დანართი 1
შესაძლებელია თუ არა თანამედროვე სწავლების
მეთოდებით გავამარტივოთ და საინტერესო
გავხადოთ ისტორიის სწავლება სკოლებში
კითხვარი
მოსწავლისთვის
1.რამდენად ახდენს გავლენას
მოსწავლეთა მოტივაციაზე სასწავლო გარემო;
·
დიახ
·
ნაწილობრივ
·
არა
2. რამდენად სასიამოვნოა ისტორიის
გაკვეთილებზე მიღებული ცოდნა და ახალი
ინფორმაციის მიღება;
·
დიახ
·
ნაწილობრივ
·
არა
3.რამდენად აქვთ მისწრაფება მოსწავლეებს იცოდნენ მეტი
და მიიღონ მეტი განათლება ისტორიაში;
·
დიახ
·
ნაწილობრივ
·
არა
4. რამდენად საკმარისია რესურსები, რომლებსაც ვიყენებთ სასწავლო
პროცესში;
·
დიახ
·
ნაწილობრივ
·
არა
5.რამდენად მნიშვნელოვანია მრავალფეროვანი მეთოდებისა
და აქტივობების გამოყენება ისტორიის სწავლებაში;
·
დიახ
·
ნაწილობრივ
·
არა
6. რა დამოკიდებულება აქვთ მოსწავლეებს არასტანდარტული
გაკვეთილების მიმართ (ვიდეო, გასვლითი გაკვეთილები, ლაშქრობები და სხვა);
·
კარგი
·
ნაწილობრივ კარგი
·
არა არის საინტერესო
7. რამდენად მნიშვნელოვანია მოსწავლეებისთვის პედაგოგის მიერ მათი
წარმატების აღიარება;
·
დიახ
·
ნაწილობრივ
·
არა
დანართი 2
კითხვარი მშობლებისთვის
მოგესალმებით,
ვატარებთ კვლევას „არასტანდარტული გაკვეთილების ეფექტურობა ისტორიის სწავლებაში“
თქვენი მონაწილეობა
დაგვეხმარება კვლევის მიზნის წარმატებაში, ინფორმაცია ანონიმურია.
1.აქვთ თუ არა თქვენს შვილს ისტორიის შესწავლის
ინტერესი?
·
დიახ
·
არა
2. ხართ თუ
არა ჩართული თქვენი შვილის სწავლის პროცესში ?
·
დიახ
·
არა
3. რაში ხედავთ პრობლემას, ანუ რა ქმნის სირთულეს
ისტორიის შესწავლისას?
. სახელმძღვანელოს ხარისხი.
. კლასგარეშე აქტივობების სიმცირე
. ერთფეროვანი სასწავლო აქტივობები
4. რომელი მიზეზი
განაპირობებს თქვენს ჩართულობას შვილის სწავლა-სწავლების პროცესში?
·
აკადემიური
·
სოციალური
·
ფსიქოლოგიური
5.გაზრდის თუ არა საგნისადმი ინტერესს
არასტანდარტული გაკვეთილების დაგეგმვა?
·
დიახ
·
ნაწილობრივ
·
არა
6.იღებთ ინფორმაციას შვილის ძლიერი და
სუსტი მხარეების შესახებ?
·
დიახ
·
ნაწილობრივ
·
არა
გმადლობთ მონაწილეობისთვის
გავეცანი კითხვარს 1.რამდენად ახდენს გავლენას მოსწავლეთა მოტივაციაზე სასწავლო გარემო;
ОтветитьУдалить· დიახ
2. რამდენად სასიამოვნოა ისტორიის გაკვეთილებზე მიღებული ცოდნა და ახალი ინფორმაციის მიღება;
· დიახ
3.რამდენად აქვთ მისწრაფება მოსწავლეებს იცოდნენ მეტი და მიიღონ მეტი განათლება ისტორიაში;
· ნაწილობრივ
4. რამდენად საკმარისია რესურსები, რომლებსაც ვიყენებთ სასწავლო პროცესში;
· ნაწილობრივ
5.რამდენად მნიშვნელოვანია მრავალფეროვანი მეთოდებისა და აქტივობების გამოყენება ისტორიის სწავლებაში;
· დიახ
6. რა დამოკიდებულება აქვთ მოსწავლეებს არასტანდარტული გაკვეთილების მიმართ (ვიდეო, გასვლითი გაკვეთილები, ლაშქრობები და სხვა);
· კარგი
7. რამდენად მნიშვნელოვანია მოსწავლეებისთვის პედაგოგის მიერ მათი წარმატების აღიარება;
· ნაწილობრივ
1.აქვთ თუ არა თქვენს შვილს ისტორიის შესწავლის ინტერესი?
ОтветитьУдалить· დიახ
2. ხართ თუ არა ჩართული თქვენი შვილის სწავლის პროცესში ?
· დიახ
3. რაში ხედავთ პრობლემას, ანუ რა ქმნის სირთულეს ისტორიის შესწავლისას?
. კლასგარეშე აქტივობების სიმცირე
4. რომელი მიზეზი განაპირობებს თქვენს ჩართულობას შვილის სწავლა-სწავლების პროცესში?
· აკადემიური
5.გაზრდის თუ არა საგნისადმი ინტერესს არასტანდარტული გაკვეთილების დაგეგმვა?
· დიახ
6.იღებთ ინფორმაციას შვილის ძლიერი და სუსტი მხარეების შესახებ?
· ნაწილობრივ
გავეცანი კითხვარს 1.რამდენად ახდენს გავლენას მოსწავლეთა მოტივაციაზე სასწავლო გარემო;
ОтветитьУдалить· დიახ
2. რამდენად სასიამოვნოა ისტორიის გაკვეთილებზე მიღებული ცოდნა და ახალი ინფორმაციის მიღება;
· დიახ
3.რამდენად აქვთ მისწრაფება მოსწავლეებს იცოდნენ მეტი და მიიღონ მეტი განათლება ისტორიაში;
· ნაწილობრივ
4. რამდენად საკმარისია რესურსები, რომლებსაც ვიყენებთ სასწავლო პროცესში;
· ნაწილობრივ
5.რამდენად მნიშვნელოვანია მრავალფეროვანი მეთოდებისა და აქტივობების გამოყენება ისტორიის სწავლებაში;
· დიახ
6. რა დამოკიდებულება აქვთ მოსწავლეებს არასტანდარტული გაკვეთილების მიმართ (ვიდეო, გასვლითი გაკვეთილები, ლაშქრობები და სხვა);
· კარგი
7. რამდენად მნიშვნელოვანია მოსწავლეებისთვის პედაგოგის მიერ მათი წარმატების აღიარება;
· ნაწილობრივ
კითხვარი მშობლებისთვის:
1.აქვთ თუ არა თქვენს შვილს ისტორიის შესწავლის ინტერესი?
· დიახ
2. ხართ თუ არა ჩართული თქვენი შვილის სწავლის პროცესში ?
· დიახ
3. რაში ხედავთ პრობლემას, ანუ რა ქმნის სირთულეს ისტორიის შესწავლისას?
. კლასგარეშე აქტივობების სიმცირე
4. რომელი მიზეზი განაპირობებს თქვენს ჩართულობას შვილის სწავლა-სწავლების პროცესში?
· აკადემიური
5.გაზრდის თუ არა საგნისადმი ინტერესს არასტანდარტული გაკვეთილების დაგეგმვა?
· დიახ
6.იღებთ ინფორმაციას შვილის ძლიერი და სუსტი მხარეების შესახებ?
· ნაწილობრივ