вторник, 29 мая 2018 г.

არასტანდარტული გაკვეთილების ეფექტურობა ისტორიის სწავლებაში - კითხვარი მოსწავლისთვის და მშობლისთვის

დანართი 1

შესაძლებელია თუ არა თანამედროვე სწავლების მეთოდებით გავამარტივოთ  და საინტერესო გავხადოთ ისტორიის სწავლება სკოლებში
კითხვარი მოსწავლისთვის  
1.რამდენად ახდენს გავლენას მოსწავლეთა მოტივაციაზე სასწავლო გარემო;
·         დიახ
·         ნაწილობრივ
·         არა

2. რამდენად სასიამოვნოა ისტორიის გაკვეთილებზე  მიღებული ცოდნა და ახალი ინფორმაციის მიღება;
·         დიახ
·         ნაწილობრივ
·         არა
3.რამდენად აქვთ მისწრაფება მოსწავლეებს იცოდნენ მეტი და მიიღონ მეტი განათლება ისტორიაში;
·         დიახ
·         ნაწილობრივ
·         არა
4. რამდენად საკმარისია რესურსები, რომლებსაც ვიყენებთ სასწავლო პროცესში;
·         დიახ
·         ნაწილობრივ
·         არა
5.რამდენად მნიშვნელოვანია მრავალფეროვანი მეთოდებისა და აქტივობების გამოყენება ისტორიის სწავლებაში;
·         დიახ
·         ნაწილობრივ
·         არა

6. რა დამოკიდებულება აქვთ მოსწავლეებს არასტანდარტული გაკვეთილების მიმართ (ვიდეო, გასვლითი გაკვეთილები, ლაშქრობები და სხვა);
·         კარგი
·         ნაწილობრივ კარგი
·         არა არის საინტერესო
7. რამდენად მნიშვნელოვანია მოსწავლეებისთვის პედაგოგის მიერ მათი წარმატების აღიარება;
·         დიახ
·         ნაწილობრივ
·         არა

დანართი 2
  კითხვარი მშობლებისთვის 
მოგესალმებით, ვატარებთ კვლევას „არასტანდარტული გაკვეთილების ეფექტურობა ისტორიის სწავლებაში“

თქვენი მონაწილეობა დაგვეხმარება კვლევის მიზნის წარმატებაში, ინფორმაცია ანონიმურია.

1.აქვთ თუ არა თქვენს შვილს ისტორიის შესწავლის ინტერესი?
·         დიახ
·         არა
2.  ხართ თუ არა ჩართული თქვენი შვილის სწავლის პროცესში ?
·         დიახ
·         არა
3. რაში ხედავთ პრობლემას, ანუ რა ქმნის სირთულეს ისტორიის შესწავლისას?
 .   სახელმძღვანელოს ხარისხი.
 .  კლასგარეშე აქტივობების სიმცირე
 .  ერთფეროვანი სასწავლო აქტივობები

4. რომელი მიზეზი განაპირობებს თქვენს ჩართულობას შვილის სწავლა-სწავლების პროცესში?
·         აკადემიური
·         სოციალური
·         ფსიქოლოგიური

5.გაზრდის თუ არა საგნისადმი ინტერესს არასტანდარტული გაკვეთილების დაგეგმვა?
·         დიახ
·         ნაწილობრივ
·         არა
6.იღებთ ინფორმაციას შვილის ძლიერი და სუსტი მხარეების შესახებ?
·         დიახ
·         ნაწილობრივ
·         არა
გმადლობთ მონაწილეობისთვის

         


















3 комментария:

  1. გავეცანი კითხვარს 1.რამდენად ახდენს გავლენას მოსწავლეთა მოტივაციაზე სასწავლო გარემო;
    · დიახ



    2. რამდენად სასიამოვნოა ისტორიის გაკვეთილებზე მიღებული ცოდნა და ახალი ინფორმაციის მიღება;
    · დიახ

    3.რამდენად აქვთ მისწრაფება მოსწავლეებს იცოდნენ მეტი და მიიღონ მეტი განათლება ისტორიაში;

    · ნაწილობრივ

    4. რამდენად საკმარისია რესურსები, რომლებსაც ვიყენებთ სასწავლო პროცესში;

    · ნაწილობრივ

    5.რამდენად მნიშვნელოვანია მრავალფეროვანი მეთოდებისა და აქტივობების გამოყენება ისტორიის სწავლებაში;
    · დიახ


    6. რა დამოკიდებულება აქვთ მოსწავლეებს არასტანდარტული გაკვეთილების მიმართ (ვიდეო, გასვლითი გაკვეთილები, ლაშქრობები და სხვა);
    · კარგი

    7. რამდენად მნიშვნელოვანია მოსწავლეებისთვის პედაგოგის მიერ მათი წარმატების აღიარება;
    · ნაწილობრივ


    ОтветитьУдалить
  2. 1.აქვთ თუ არა თქვენს შვილს ისტორიის შესწავლის ინტერესი?
    · დიახ

    2. ხართ თუ არა ჩართული თქვენი შვილის სწავლის პროცესში ?
    · დიახ

    3. რაში ხედავთ პრობლემას, ანუ რა ქმნის სირთულეს ისტორიის შესწავლისას?

    . კლასგარეშე აქტივობების სიმცირე


    4. რომელი მიზეზი განაპირობებს თქვენს ჩართულობას შვილის სწავლა-სწავლების პროცესში?
    · აკადემიური



    5.გაზრდის თუ არა საგნისადმი ინტერესს არასტანდარტული გაკვეთილების დაგეგმვა?
    · დიახ


    6.იღებთ ინფორმაციას შვილის ძლიერი და სუსტი მხარეების შესახებ?

    · ნაწილობრივ

    ОтветитьУдалить
  3. გავეცანი კითხვარს 1.რამდენად ახდენს გავლენას მოსწავლეთა მოტივაციაზე სასწავლო გარემო;
    · დიახ



    2. რამდენად სასიამოვნოა ისტორიის გაკვეთილებზე მიღებული ცოდნა და ახალი ინფორმაციის მიღება;
    · დიახ

    3.რამდენად აქვთ მისწრაფება მოსწავლეებს იცოდნენ მეტი და მიიღონ მეტი განათლება ისტორიაში;

    · ნაწილობრივ

    4. რამდენად საკმარისია რესურსები, რომლებსაც ვიყენებთ სასწავლო პროცესში;

    · ნაწილობრივ

    5.რამდენად მნიშვნელოვანია მრავალფეროვანი მეთოდებისა და აქტივობების გამოყენება ისტორიის სწავლებაში;
    · დიახ


    6. რა დამოკიდებულება აქვთ მოსწავლეებს არასტანდარტული გაკვეთილების მიმართ (ვიდეო, გასვლითი გაკვეთილები, ლაშქრობები და სხვა);
    · კარგი

    7. რამდენად მნიშვნელოვანია მოსწავლეებისთვის პედაგოგის მიერ მათი წარმატების აღიარება;
    · ნაწილობრივ
    კითხვარი მშობლებისთვის:
    1.აქვთ თუ არა თქვენს შვილს ისტორიის შესწავლის ინტერესი?
    · დიახ

    2. ხართ თუ არა ჩართული თქვენი შვილის სწავლის პროცესში ?
    · დიახ

    3. რაში ხედავთ პრობლემას, ანუ რა ქმნის სირთულეს ისტორიის შესწავლისას?

    . კლასგარეშე აქტივობების სიმცირე


    4. რომელი მიზეზი განაპირობებს თქვენს ჩართულობას შვილის სწავლა-სწავლების პროცესში?
    · აკადემიური



    5.გაზრდის თუ არა საგნისადმი ინტერესს არასტანდარტული გაკვეთილების დაგეგმვა?
    · დიახ


    6.იღებთ ინფორმაციას შვილის ძლიერი და სუსტი მხარეების შესახებ?

    · ნაწილობრივ

    ОтветитьУдалить